El TS determina que les condicions laborals del personal que presta servei mitjançant teletreball “no poden ser de pitjor condició que les del treball presencial”. Per tant, assenyala que si quan els talls de llum o internet es produeixen al espai físic de l’empresa no comporta que els seus treballadors presencials hagin de recuperar el temps de treball o no se’ls redueix el salari, “tampoc això pot afectar els qui presten serveis mitjançant el teletreball”. Així mateix, la decisió també assenyala que l’empresa no pot comptabilitzar com a pausa o descans el temps que destinen els teletreballadors per anar a la neteja.
![Anàlisi de les Noves Mesures de Conciliació, Simplificació i Millora de la Protecció per Desocupació segons el RDL 2/2024](https://osonaconsulting.cat/wp-content/uploads/2024/07/unrecognizable-man-standing-office-using-smartphone-with-personal-belongings-box-1080x675.jpg)
Anàlisi de les Noves Mesures de Conciliació, Simplificació i Millora de la Protecció per Desocupació segons el RDL 2/2024
Introducció El RDL 2/2024, de 21 de maig, ha establert diferents mesures d'urgència per a la simplificació i millora del nivell assistencial de la protecció per desocupació i la transposició de la Directiva (UE) 2019/1158 sobre la conciliació de la vida familiar i la...