El TS determina que les condicions laborals del personal que presta servei mitjançant teletreball “no poden ser de pitjor condició que les del treball presencial”. Per tant, assenyala que si quan els talls de llum o internet es produeixen al espai físic de l’empresa no comporta que els seus treballadors presencials hagin de recuperar el temps de treball o no se’ls redueix el salari, “tampoc això pot afectar els qui presten serveis mitjançant el teletreball”. Així mateix, la decisió també assenyala que l’empresa no pot comptabilitzar com a pausa o descans el temps que destinen els teletreballadors per anar a la neteja.
Noves Directrius de Mòduls per a IRPF i IVA 2025: Principals Canvis i Implicacions
El 30 de novembre de 2024 es va publicar al BOE l'Ordre HAC/1347/2024, que defineix les normes per al mètode d'estimació objectiva de l'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques (IRPF) i el règim especial simplificat de l'Impost sobre el Valor Afegit (IVA) per a...